dinsdag 20 januari 2015

Berichtjes voor mama en papa


Dank u voor de reacties op onze blog!
Hier enkele reacties van de 
kinderen op de reacties:

- Joliza: Dank u mama voor de mooie brief en de berichtjes. Ik vind het leuk op de boerderij.  Joliza
- Ashley: Op de kamer is het leuk!  Dag mama, Ashley
- Abdelaziz: mama, ik mis jou heel erg!
- Yassir: Ik heb een koe gezien!
- Imran L1: Ik hou van mijn mama en papa
- Salahadin: Ik heb de varkens gekamd.
- Mustafa: de kip legt een ei heb ik geleerd
- Ameen: Het varken was klein. 
- Debora: Het gaat heel goed met mij!
- Merdie: Het is leuk om de pony en paarden te zien!
- Luna: Ik vind het hier leuk, vooral de paarden!
- Ella: Ik ben in de stal gegaan bij de geitjes. Ik heb ze gestreeld.
- Winifred: Ik ben niet meer bang van de dieren!
- Maite: Liefste papa en mama, morgen komen we terug en dan heb ik iets bij voor jullie. Tot morgen!
- Frignole: Wij hebben in de boerderijklassen leuke dingen gedaan: eten aan de koeien geven. Een koe had scherpe tanden!
- Amina: Ik mis jullie heel erg! En de boerderij is superleuk. Ik heb een zakje gemaakt van wol. Ik breng het morgen mee.
- Sara L1: We hebben dieren geaaid en eten gegeven.
- Nisanur: Ik mis jullie. Ik heb choco gemaakt. Die breng ik morgen mee. Dan kunnen jullie proeven.
-Wassim: Ik heb paarden gekamd en de stallen proper gemaakt voor de pony en de ezel.
- John-Blessing: Ik heb koeien geaaid en kippen eten gegeven.
- Jayden: Ik heb alle paarden en koeien schoongemaakt.
- Manal: Dag broer en mama: De kleine pony's zijn schattig!
- Feivel: Ik heb de koeien gekamd en  de paarden.  En ik heb een heel groot varken gezien!
- Lyano: Ik heb een valse koe gemolken!
- Aya: Er was een heeeeeeel groot varken. 
- Mayko: Lieve mama en papa, ik heb mooie paarden gezien. En het is hier heel leuk. 
- Paula: Ik vind het leuk op de boerderij. En we hebben de dieren verzorgd. Tot morgen!
- Lobke: Wij hebben lekker gegeten. Bokes met choco en kaas. Mmmmmmm. 
- Alex: Ik heb ook goed geslapen. En ik vind het hier leuk. Ik houd van de schapen en de paarden. 

Nu eerst even eten,....

- Mouad: Lieve mama en papa, Wij hebben schapen gezien en Fien het grote varken.
- Zaid L1: Er is een grote bruine hond. Ik ben in de stal van de geiten geweest.
- Imran L1: Wij hebben een groot varken gezien en wij moesten de stal proper maken zoals een echte boer. 
- Kewneet: In de boerderij is het leuk. Ik heb alle dieren gezien.
- Diniz: De poes wandelde voorbij. De schapen kregen lekker hooi.
- Siebe: Liefste mama en papa, ik heb een stal opgeschept en paarden gekamd. Dieren eten geven vond ik het leukst. Ik mocht het zelf doen.
- Michiel: Mijn liefste paard is Safir. Die is heel mooi: lichtbruin met witte manen. Als die rende gingen die manen een stukje naar boven. Dag liefste mama!





11 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve schat ik hoop dat het voor jouw echt leuk daar is vandaag moet jij lekker slapen en wij vervachten jouw morgen grote kusjes van mama papa en Dominik voor Majko groetjes aan iedereen

Unknown zei

HOLA AsHLEY AMOR COMO LA ESTA PASANDO BESO MI REYNA

Anoniem zei

Dag schatje hoe gaat het ik hoop dat je het leuk vindt ,
ik heb je berichtje gelezen ik ben heel trots dat je gedurft hebt de dieren te aaien .
Nog veel plezier wij missen je nog meer .
Wij houden van jou dikke kussen van iedereen����
mama van sara 1a

Anoniem zei

En nu flink slapen en dan is er morgen weer een mooie dag! Dikke kussen voor de liefste Michiel

Anoniem zei

Hallo Jolipoli (Joliza)
Mama is heel blij dat je het leuk vindt...fjuuuuw ik was er wat bang voor.
Goed slapen vannacht en morgen nog goed spelen.
Slaapwel schattie en tot morgen!
Mama
(Ook vele kusjes van Joeleke en Yeli voor jou en je zus)

Latifa en Saad zei

Hallo Manal Heb je het Leuk daar ? :) Ammuseer je je ? Morgen ben je weer Terug eah Dus geniet nog eventjes :) Wij missen je alvast :) Mama En Saad :)

Anoniem zei

Hey siebeke, we vinden jou foto's super! Veel plezier maken hè. Dikke dikke kusjes en dikke knuffel xxxxxxxx xxxxxxxx love you xxxxxxxx papa en tatti xxxxxxxx

Rajeeba mama van Devina zei

dag devina we hoop dat je leuke dag had. lekker slapen en wij verwacht je morgen we mis je heel erg groetjes van papa mama en broer en zus en broertje dikke kus.

Anoniem zei

LIEVE SCHAT MERIAM WIJ MISSEN U HEEL VEEL EN IK BEN BLIJ DAT U HET LEUK VINDT DAAR GROETJES VAN PAPA ISRAA EN GIHAD WIJ HEBBEN U BRIEF NOG NIET GEKRIJGEN SLAAP LEKKER MIJN SCHATJE IK HOU VAN JOU DIKKE KUS EN TOT MORGEN

Ishak mama l-1b zei

papa is blij dat je het leuk vindt wij missen jouw slaap zacht kusjesxxx

Anoniem zei

Lieve Siebe, ik ben zo blij dat je het leuk vind. Ik zag op de foto's dat je de stallen heel proper hebt gemaakt! Ik mis je! Dikke knuffels tot morgen mama