dinsdag 20 januari 2015

Voor papa en mama: deel 2


Cengiz: Wij hebben een reuze-varken gezien. Ik heb het een gegeven.
Milan: Ik heb choco gemaakt en dieren eten gegeven. Ik vind het hier leuk. 
Walid:  Ik heb de dieren eten gegeven. Ik mis jullie heel hard. Morgen zie ik jullie terug. Tot morgen!
Sami: Het is heel leuk op de boerderij. De paarden en de varkentjes kammen  was plezierig.
Mohammed: Ik heb heel veel plezier. En we hebben de schapen eten gegeven. Ik heb pistoleetjes gemaakt en lekker opgegeten.Ik slaap met Sami en Amir.
Abdelmajid: lieve mama en papa, ik mis jullie heel erg! Dieren eten geven was het allerleukste! Tot morgen!
Soufiane: mama en papa, ik heb leuke dingen gedaan. Ik heb samen met mijn vrienden en de juffen in het donker in het bos gewandeld. Wij hadden zaklampen bij. Die gaven licht. 
Shane: Dank u mama voor de brieven. Alles is goed met mee. Ik ben wel gevallen. Nu ga ik lekker in de douche.
Imane: Met mijn vriendinnen in de kamer slapen was heel leuk.
Assia: Ik heb jou gemist mama. Maar ik heb de dieren eten gegeven en was een beetje bang van het varken.
Soraya: Ik heb hier goed gespeeld op de boerderij! Het was lekker warm water in de douche!
Znilda: Van de boerin mocht ik de poesjes aaien en brood maken.
Aya: Ik heb leuk gespeeld. Het eten was lekker: de soep en de patatjes!
Thalia: Wij hebben een doek gemaakt van zachte wol. Ik breng die morgen mee! 
Younniya: Hier zijn veel lieve dieren. Wij mochten in de speeltuin spelen en voor de dieren zorgen.
Kapisha: Hallo mama,  mijn slaapkamer was leuk. Ik slaap boven op een stapelbed! Morgen kom ik terug!
Meghan: Maandag hebben wij een groot varken gezien. Gisteren hebben we de dieren eten gegeven. Morgen komen we terug.
Lina: Vandaag hebben we de dieren eten gegeven. En we hebben heel leuke kunstwerkjes gemaakt van wol.
Yasmina: Ik heb lekkere choco gemaakt! Mmmmmmm Ik heb de konijnen geaaid.
Devina: Het was spannend om in het donker in het bos te wandelen! 
Nina: Ik heb een cavia vastgehouden. Dat was heel schattig. Ik mocht mee in het hok van de konijntjes. 
Meriam: Paarden aaien en zwijnen borstelen was leuk. Ik heb de konijnen eten gegeven. En hier was het superleuk!!! Is mijn brief al aangekomen? 
Deborah: Mama, en papa, het is leuk in de boerderij. Maar ik mis jullie wel een beetje. Ik heb een brief geschreven en opgestuurd naar jullie.
Kadisha: Schapen eten brood. Dat heb ik hier geleerd. Ik heb goed geslapen.
Kimmet: Mama ik mis jou. Het waren lekkere koekjes hier. 


En dan nu allemaal een lekkere douche en het bedje in!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel flink Cengiz. En amuseer je je een beetje? Morgen zien we mekaar terug... xxx

Anoniem zei

Heel leuk sami, super! tot gauw!